vineri, 17 iulie 2009

Revenire printre internauţi

Da..nu am mai scris de prea multă vreme. Drept e că aş fi avut timp, dar eram mereu prea obosită, sau ma gândeam că nu e ceva care să fie pus pe blog. Şi totuşi au fost câteva momente frumoase, care aş fi putut să le împărtăşesc cu restul lumii.

A fost ziua de naştere a unei prietene dragi pe care am organizat-o într-un bar din Bucureşti şi care a ieşit foarte frumos şi lumea s-a distrat până dimineaţa la 5! Mi-a plăcut şi numai gândul că organizez aşa ceva pentru ea, toată agitaţia să caut lumea să fac să iasă totul bine...Şi numai bine, pe când îi adunasem pe toţi, mă izbeşte că ea e posibil să nu vină....cum nu ştia nimic despre petrecere ea voia să plece să nu stea în Bucureşti..Aşa că lasă invitaţii şi apucă-te să convingi sărbătorita să vină! şi încerc eu pe toate căile, că aşa şi pe dincolo, da de unde, fata asta e mai căpoasă decât mine- şi pot fi mai ceva ca un catâr! într-un final vorbesc cu fratele ei, să încerce el ceva...ca la nebuni. Lumea deja nu mai ştia ce să creadă: mai e sau nu mai e petrecere până la urmă? Eh, într-un final, nu avem încotro şi i se dezvăluie de fapt care era toată treabă. A fost atât de impresionată de câtă lume se anunţase că vine şi de faptul că ataâta lume se ajitase pentru ea, încât aproape că i-a părut rău că a trebuit să-i spunem.

Oricum, a ieşit un mare chef. Mă simţeam aşa de bine că o vedeam bucuroasă că e cu atâţia prieteni laolaltă.

Chiar mă gândeam că mi-ar plăcea să organizez petreceri sau evenimente, că îmi place cum sunt oamenii la petreceri. Mă rog, să nu ajung în altă parte cu postarea.

Aşa,pe lângă asta, am mai avut şi tâmpenia de sesiune la master...o glumă, o pierdere de vreme, nici nu are rost să mai insist pe asta- eventual într-o postare dedicată special masterului meu fabulos...

Am ajuns şi eu pe acasă, la un moment dat, în timpul festivalului de teatru de la Sibiu. Singura piesă la care am ajuns şi la care chair voiam să merg a fost piesa lui Purcărete, o mega punere în scenă- de fapt în piscină ca să fiu corectă. Piesa e interesantă, mi-a plăcut mult, prezintă mai multe mituri ale omenirii, într-o viziune proprie. Finalul recunsoc că nu l-am înţeles deloc, mi s-a părut parcă scos din peisaj...

În seara asta plec iar spre Sibiu, mi-e dor sa mai văd oraşul, mai ales că şi acum o să fie forfotă că e Artmania weekendul ăsta.

O să mai încerc să continui pe weekend cu însemnările. aa..am fost la mare..o să revin şi asta.

5 comentarii:

Neamtu' spunea...

In primul rand, bine te-ai intors! :) Pe urma, daca tot ai talent si iti place, de ce nu te bagi in catering? Cica se castiga bine, daca iti faci o intrare frumoasa...

matzishor spunea...

Multumesc!

nu in catering m-as baga, ci pe organizat de petreceri sau evenimente. sa vedem ce va iesi. :)

Alina spunea...

Buna,
as vrea sa te intreb de ce ti-ai schimbat parerea despre master....tot pe blogul tau am citit ca erai entuziasmata cand ai intrat. Te intreb pentru ca as vrea sa dau la master la catedra unesco si m-ar interesa parerea cuiva care studiaza acolo.:D Mie mi se pare interesant, poate putin ....ciudata (sa zicem) admiterea, interviu franceza-engleza ...fara alte detalii, ceva nu stiu, bibliografie...in ce consta de fapt interviul? M-ar ajuta foarte mult daca mi-ai raspunde la intrebari. Merci :)

matzishor spunea...

Mai sincer, nu merita. adica nu merita in sensul in care vrei sa studiezi comunicare sau management intercultural, pentru ca am facut foarte multa religie iar cursurile care chiar erau importante si interesante pentru master au fost tratate cu superficialitate-sau de catre profesorul care tinea cursul sau de catre secretariat. Plus ca de nu stiu cate ori ajungeam pana in sala ca sa ni se spuna ca nu se tine cursul, sau se dadea mail la 5 in conditiile in care cursul incepea la 6 jumate...ca sa nu mai spun de sesiune....Oricum, sunt convinsa ca situatia asta este peste tot la mastere, dar de la astia de la UNESCO ma asteptam sincer la mai mult, mai ales ca au prezentat masterul asta foarte bine.
Admiterea a fost un interviu in engleza si franceza- nicio bibliografie nu este necesara- ans that was it. A fost o tampenie si cu admiterea aia ca ei aveau 7 locuri bugetate la comunicare inteculturala si "dintr-o coincidenta" cum s-a exprimat secretarul, toate cele 7 locuri au fost date celor de pe sistem Bologna...ma rog, s-a rezolvat si asta intr-un final. Ideea e ca pe mine m-a dezamagit profund si sincer nu ti-as recomanda.
Acuma, daca tu vrei sa mergi, e alegerea ta, poate la anu o sa se mai imbunatateasca lucrurile...
Sunt o gramada de mastere cat de cat ok , numai ca la toate e aceeasi problema a calitatii invatatmantului. Mai bine ai fi aplicat pt o bursa de master afara, macar asa stiai o treaba.
Daca te mai pot ajuta cu ceva, sa ma anunti.

Alina spunea...

Buna din nou,
Multumesc pentru raspuns:)m-a ajutat sa-mi stabilesc prioritatile. In privinta unui master in afara...pe cine n-ar tenta dar deocamdata nu am cum. Si totusi as mai avea vreo 2 intrebari despre masterul asta, nu am gasit o adresa de mail sa-ti scriu sa fie mai usor. Ai putea sa-mi dai o adresa? mai am 2 intrebari si nu te mai deranjez:D