joi, 26 iunie 2008

Here comes the bride...

Nu, nu e vorba de mine! Inca e departe acest scenariu cu mine în rolul principal. E vorba de verişoara mea, care s-a căsătorit. Nu-mi vine să cred încă! noi trei- eu , soră-mea şi ea- am copilărit la Ocna Mureş, la bunicii din partea maică-mii; am împărţit atâtea momente, clipe, lucruri...şi când am văzut-o mireasă nu-mi venea să cred!

Normal că am fost domnişoare de onoare şi eu şi soră-mea! Eu eram după banchet- nunta a fost sâmbătă, pe 14!- şi eram destul de adormită şi bleagă, dar nu puteam sta aşa la nunta vară-mii! Aşa că m-am redresat rapid; nici nu aveam cum să fiu altfel: totul a mers aşa de repede- vorba mătuşei mele: nici nu am apucat să plâng!

La primărie, toată tărăşenia cu " Cetăţene.....da;cetăţeană...da" durează 5 minute. Nici nu-ţi dai seama de moment. După aia repede, repede la biserică, unde am stat aproape 30 de minute aşteptând.... Tare aiurea! Mă şi vedeam stând prin biserică cu orele; deşi şi vară-mea are aceeaşi părere ca şi mine despre treaba asta, nu a avut cum să evite cununia religioasă!

Nu a durat chiar aşa de mult, vreo 30 de minute şi apoi la sală! Chiar m-am distrat extraordinar de bine! Am dansat într-una, am povestit cu toate rudele de prin jurul meu, glumiţe, chestiuţe.

Şi.....am prins buchetul miresei! Tha was a very funny moment, really! Pe mine mă distra că toată lumea zâmbea aiurea şi eu aveam o faţă tâmpă cu buchetul în mână! Ei da cu ocazia asta m-am pricopsit şi cu o carte de vizită a DJ-ului, că dacă tot am prins buchetul să mă apuc de pe acum de pregătiri. Yeah right!

Am furat şi mireasa...şi am fost şi nio furaţi de o javră de poliţist nesimţit şi prost! S-a gândit el să ne oprească pentru viteză, ok , fie, deşi sunt sigură că nu era cazul, dar după aceea a dat-o în mârlânie: s-a lungit o grămadă cu procese verbale cu chitanţe, şi când l-am întrebat dacă mai durează mult şi dacă nu se poate puţin mai repede că ne aşteaptă lumea, a rânjit ca un imbecil ce era şi făcea pe şmecherul! Şi doar a văzut că eram cu mireasa în maşină.

Şi ne-a ţinut vreo 20 de minute după care-i dă amendă 100 lei!! probabil că aştepta şi el ceva bani, dacă tot venea lumea de la nuntă, dar i-a tăiat până la urmă chitanţa pe 100 de lei.

Şi faza şi mai mizerabilă a fost că după ce ne lasă să plecăm într-un final, mă uit în spate şi am văzut că venea o dacei papuc, cu numere de Sibiu, fără faruri-deşi era 19:30 şi ploua!!! Şi nu a oprit maşina! Nişte lepre ordinare, lighioane care sunt prea frustraţi ca să facă un lucru ca lumea şi atunci fac pe poliţiştii.

Anyway, revenind la nuntă. A fost chiar foarte foarte frumos. O atmosferă faină, s-a dansat foarte mult, mâncare excesiv de multă- ca la nuntă de altfel-, băutură în valuri...şi o mireasă foarte frumoasă şi fericită!

Tibi nu a venit la nuntă, aşa că a fost scutit de momentul semi-jenant în care eu prindeam buchetul şi toată lumea s-ar fi uitat la el, parcă aşteptând ceva... A trecut parţial prin asta şi fără să prind eu minunea aia.

Oricum, a fost un moment foarte frumos, emoţionant, aşteptat şi memorabil!

Niciun comentariu: