duminică, 28 septembrie 2008

Happy me!

Well, am intrat la masterul la care voiam, la buget!!!

E vorba de un master pe comunicare intercultural oferit de catedra UNESCO din cadrul Universităţii Bucureşti şi sunt tare bucuroasă că am intrat, mai ales că sunt la buget! Iniţial eram la taxă pentru că avem de-a face cu un sistem educaţional tâmpit, prin care toate locurile bugetate erau pentru absolvenţii de Bologna, dar în urma unei întâlniri a catedrei UNESCO cu rectorul s-a hotărât alocarea a 5 locuri bugetate pentru pre-Bologna şi eu eram a treia persoană....aşa că am trecut la buget!!!

E un master super interesant, într-un domeniu care îmi place şi în care vreau să lucrez; o să pot lucra pe proiecte culturale sau interculturale şi sunt super încântată! Plus că e în engleză şi franceză masterul şi o să primesc şi certificate de competenţă de la 3 universităţi străine!

Poate că mă ia pe mine valul dar chiar sunt extrem de încântată de masterul ăsta! Sper să am noutăţi interesante despre el pe parcurs!

Niciun comentariu: