luni, 13 octombrie 2008

Home sweet home

Am reuşit înr-un final să îmi găsesc un loc unde să stau, asta după ce m-am văzut nevoită să mă mut de unde stăteam iniţial, pentru că femeia aia era nebună! Stăteam în gazdă, că asta se găsise, părea totul cât de cât ok, asta până a început femeia să facă pe nebuna...Practic eu nu aveam niciun drept acolo, nu putem mişca nimic fără ca ea să fie de acord şi în plus mai era şi isterică! Păi eu nu dau atâţia bani ca ea să urle la mine şi să-mi spună la ce oră să vin acasă şi câte haine să îmi spăl.

Aşa că, draga de ea, s-a gândit că e foarte convenabil pentru ea să mă dea afară la o săptămână după ce eu îi plătisem chiria pe luna în curs...faină treabă ce să zic? Nah anyway, mi-am luat catrafusele şi m-am dus sus la vară-mea şi de atunci a început nebunia căutării unei locuinţe!

Mă jur, statul în chirie te depersonalizează, ajungi o cârpă de om- le vedeam pe fetele astea care mai stăteau şi ele în apartament..păi astea nu ieşeau din vorba ei, suportau şi urletele şi felul în care vorbea cu ele...păi dă-o naibii de treabă! chiar aşa să ajungă să profite de lume pentru faptul că le închiriază o cameră!!! Şi-au luat-o-n cap bătrânii ăştia care închiriază în regim de gazdă de nu-i adevărat! Tu, ca şi chiriaş nu ai drepturi deloc acolo!

Şi acuma mai trebuie să-mi şi dea bani înapoi...acolo o să fie chiar distractiv!

Aşa, şi ca să revin la nebunia căutărilor...de miercuri eu caut într-una, sun într-una, merg să văd apartamente, camere, chestii...Şi am început să caut apartamente, în ideea că să mă mut cu nişte foste colege care şi ele căutau-nu a mers figura, pentru că ăştia cer avans pe 2 luni, garanţie o lună...deci tre să ai aproximativ 500-700 de euro dintr-un foc să-i dai dacă vrei să iei apartamentul... Apoi am zis că fac şi eu un efort şi să îmi caut garsonieră...am găsit şi din alea, dar aici voiau avansul pe 3 luni +o lună garanţie, deci undeva la 1000 euro! Să dai în bâlbâială nu alta! Ajunsesem aproape în pragul nebuniei, că trebuia să-mi găsesc ceva rapid!

Şi nah, la un moment dat, zice vară-mea de nu ştiu ce cunoştinţă de-a ei bla bla care ar vrea să închirieze o cameră...Eu, după experienţa cu femeia aia cu care nu se putea discuta, am zis iniţial că eu nu mai stau în gazdă că nu am nervi ca tot la o lună-două să mă înpachetez să mă mut... Dar nah , având în vedere sumele absolut fantastice de care trebuie să dispui pentru a lua o garsonieră sau şi un apartament sau şi o cameră în chirie...a trebuit să merg pe varianta asta...

Stau în Rahova acuma, dar în partea bună a Rahovei, cum se zice, la 5 staţii de tramvai de Unirii..deci relativ ok... Apartamentul e drăguţ, camera e aranjată, drăguţă, am linişte, nu o să am probleme cu venitul acasă sau cu mai ştiu eu ce alte psihoze cum aveam dincoace, deci, din punctul ăsta de vedere e muuult mai bine...

Azi mă mut şi o să fie o mare nebunie că am o grămadă de bagaje şi tre să le duc cumva cu taxiul până acolo...that should be fun...i think... da tocmai acuma am reuşit să găsesc o prietenă să mă ajute să le mut dintr-o parte în alta...Mulţam mult, Cătă!

O să mai dau se ştire cum evoluează lucrurile, asta dacă o să mai fiu în stare de ceva deseară....

Niciun comentariu: