luni, 13 octombrie 2008

O dragoste de dincolo de timpuri

Am văzut weekend-ul ăsta "Love in the time of Cholera"....un film absolut superb!!! Carte încă nu am apucat să o citesc, dar vreau neapărat să o cumpăr cât mai repede...

Eu vreau să citesc cartea/să văd filmul de când am văzut " Serendipity"-m-a intrigat foarte mult titlul ( şi acum după ce am văzut filmul îmi dau seama că nu întâmplător a fost aleasă acea carte ca şi liant între cei doi...) şi acuma mi l-a dat o colegă de servici...

M-alăsat fără cuvinte: pentru cine nu ştie este vorba de o poveste de dragoste, dar nu în sensul clasic şi romaţios al cuvântului, ci o iubire care transcede barierele timpului, o iubire care devine unică tocmai prin nemanifestarea ei...

Nu vreau să stric surpriza celor care nu au citit cartea sau nu au văzut filmul..merită cu adevărat să fie văzut sau citită cartea! Superb!!!

Şi voilà şi trailer-ul:

Niciun comentariu: