luni, 11 ianuarie 2010

Cat de mult contează ce visezi?

De când mă ştiu , de câte ori visam anumite chestii exista o transpunere în realitate...Mă rog, erau chestiile alea de genul: visezi pui de găină, înseamnă noroc la bani, apă neagră înseamnă necaz sau chestii grave etc etc. Acuma, nu sunt genul de om superstiţios, sau care să îşi ghideze viaţa după tot felul de semne si momente magice ale zilei, dar nici omul care să ignore anumite concordanţe între ce visez şi realitate....

Şi acum, sunt puţin aşa, nelinştită din cauza unui vis de azinoapte care nu înseamnă nimic bun...mă cam pune pe gânduri. E posibil ca visul să fi fost indus de anumite discuţii, sau de starea de fapt actuală, şi poate nu ar trebui să mă neliniştesc atâta. Dar, având în vedere că abia ce am ieşit dintr-o răceală şi mai e şi isteria asta cu gripa nouă...

Sau poate că îmi fac eu gânduri aiurea şi de fapt nu e nimic... Sper :)

Niciun comentariu: