luni, 31 octombrie 2011

La cumparaturi...sau cum sa-ti educi rabdarea

Imi place sa merg la cumparaturi, dar nu sunt mare fan de probat chestii...nu e tocmai sanatos - nici pentru finantele mele si nici pentru garderoba mea, dar mi-e o lene infernala mereu.

Uneori chiar trebuie sa fiu convinsa sa probez ceva...si bine face cine ma convinge.
Ieri, de exemplu, am gasit o camasa absolut superba. Vad ca scrie pe ea "S", gata a mea e, n-o mai probez. Mda...bine ca am probat-o! pentru ca din nu stiu ce motive, camasile respective erau pentru femei fara nicio protuberanta in zona sanilor! "S"-ul arata infiorator pe mine, iar "M"-ul atarna aiurea de pe mine...

La fel si cu pantalonii....cine sfantu' are marimea 36 si 1,80 inaltime??? Sunt eu nebuna?

Rabdarea mi-e pusa mereu la crunta incercare la fiecare sedinta de cumparaturi si nu am constat nicio imbunatatire... am mereu senzatia ca e un fel de razboi psihologic intre mine si magazine/produse/vanzatoare.... si se mai spune ca "women's G point is at the end of shopping"... well..not mine i guess...

Niciun comentariu: