miercuri, 1 aprilie 2009

Memento

Eram azi la Spitalul Militar, asteptand un doctor cu care aveam treaba pentru serviciu, si la un moment dat vin 3 persoane, dintre care una era pacienta ( pijamaua si papucii de casa au dat-o de gol), care trebuia sa intre in operatie.

Si cand a venit momentul sa intre pe culoarul care ducea spre blocul operator isi imbratiseaza sotul si il saruta. Trebuie mentionat ca era vorba de un cuplu de varsta a treia si momentul mi s-a parut teribil de induisator. Mi-a adus aminte de o scena asemanatoare intre bunicii mei , atunci cand bunica mea ( care a murit intre timp) trebuia sa isi faca niste analize. Doar ca la ei a fost invers: bunicul meu era mai afectat decat ea...

Nu stiu de ce, dar ma emotioneaza mereu, si uneori pana la lacrimi, asemenea manifestari de iubire si afectiune la cuplurile in varsta. Imi ofera cumva garantia ca se poate totusi sa ai asa ceva in viata! Sper ca atunci cand o sa am si eu 70 de ani(daca o sa apuc varsta asta) sa mai am asemenea momente frumoase...

6 comentarii:

un'A'mic spunea...

eram cu prietena mea prin parcul orasului intr-o vara si am vazut o pereche de batranei la plimbare tinandu-se de mana...cand i-am spus cat de frumosi mi se par oamenii aceia, a parut inspaimantata... poate era doar prea tanara :)

matzishor spunea...

Nu ma sperie deloc...imi dau un sentiment cald de stabilitate. Tin minte ca acum cativa ani, de valentine day, au prezentat la stiri un cuplu care era impreuna de 75 de ani!!!! si stateau unul langa altul pe pat si se tineau de mana si cand povesteau cum s-au cunoscut ei la 16 ani aveau lacrimi in ochi! cum sa nu iti doresti asa ceva???

Anonim spunea...

se spune 'serviciu'

matzishor spunea...

Multumesc. Dar daca tot vanezi greseli la altii, de ce te ascunzi sub perdeaua anonimatului? e mai sigur asa, nu?

Adelina Clapon spunea...

Scuze pentru treaba cu anonimatul, era din graba. Si greseala mai sus amintita o fi fost facuta tot din graba. Si nu vanez greseli, dar unele chestii sar in ochi. Poate ne cunoastem intr-o zi :) Toate bune!

matzishor spunea...

Nicio problema, stai linistita. Si da, poate ne si cunoastem intr-o zi. :)