vineri, 10 aprilie 2009

Ne-am modernizat, dom'le!

Prima postare in mişcare! nu mi-a venit să cred că am priză în tren! sunt în drum spre Cluj şi finally am dat de un tren/vagon cu priză!!! şi numa bine că nu intra cablul meu în priza aia blestemată. Dar s-a rezolvat, multumita priceperii unui tip.

Nah şi mă aşteaptă o noapte albă de mers pe tren, dar măcar am ce face! Anway, compartimenul e destul de crampped, adică nu prea poţi sta confortabil şi la cât am dat pe bilet aş vrea măcar astea 8-9 ore să stau cât de cât bine nu să înţepenesc.

So, dacă mai sunt insomniaci-benevoli sau impuşi- abia aştept o conversaţie, aşa până pe la 5 dimineaţa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu ce tren ai mers la Cluj?

matzishor spunea...

Pai era un accelerat care avea in componenta vagoane pt sb, cj si oradea si la bv se desparteau...si nah alea de cj aveau prize. Ce sa spun? Lucky me! :D