vineri, 10 aprilie 2009

Un weekend în Bucureşti

Săptamâna trecută a fost soră-mea la mine ( şi acum îi întorc vizita, la Cluj) şi am avut un weekend plin!

Pe lângă serile de club şi dans nebun, am fost şi la plimbare, prin Cişmigiu şi Herăstrău! E absolut superb să te plimbi pe aleile din parcuri, să auzi în jurul tău păsările cum cântă, să simţi mirosul de corcoduşi şi cireşi înfloriţi...nu îmi mai venea sa plec de acolo... şi un aer aşa de plăcut.

În Herăstrău era deja mai multă lume, era şi duminică, o vreme de vară, de eram cu umerii goi..plin de flori, de verdeaţă..îmi venea să mă arunc pe iarbă şi să rămân acolo!

Dar a fost şi o fază foarte amuzantă: eram la o cafenea pe Dorobanţilor ( da da ştiu, fitze) - nu dau nume ca să nu fie nici reclamă, nici să nu-i fac de râs, şiam comandat şi eu un pahar cu vin alb. După 20 de minute vine şi îmi spune că nu au vin alb. Ce să-i faci? am cerut roşu, dar să fie sec. Mai trec vreo 20 de minute, vine cu paharul, şi nu ştiu cum îl aşează, de bate lumina soarelui pe toate petele de pe el...M-a pufnit râsul sincer! şi îmi pică ochii pe paharul vară-mii care avea ceva cockail nealcoolic, cu lămâie. Cu aşa un zel au tăiat băieţii lămâia aia de au lăsat şi eticheta lipită pe ea, şi aşa au pus-o în pahar... Era deja prea mult! prea mult ca să mai am ce comenta! adică am fi avut ditamai discuţia pe o grămadă de chestii... Nu mi-a venit să cred cât de mizerabili sunt! atât la propriu cât şi la figurat! Jenant!

Adică, o fi Dorobanţilor de fitze, dar să fim serioşi: nu doar preţuri de fitze, să fie şi calitate!!!

Ca să revin la lucruri mai plăcute, şi anume plimbările prin natură, încă nu am poze- le obţin acum, când ajung la Cluj...a fost foarte frumos. Chiar te relaxează incredibil de mult o asemenea ieşire.

Abia aştept să ajung în Kyos, sau la Grădina Botanică, să mă plimb liniştită...

3 comentarii:

un'A'mic spunea...

fii multumita ca nu ai gasit altceva in pahar... niste pete le mai poti trece cu vederea dar mie, mi-aduc aminte, mi-au varsat cafeaua in poala... si am avut noroc ca nu era nici macar calda... era calduta si nu am patit mare lucru. Partea cu primavara... aici te inteleg pe deplin. Numai ca s-a schimbat vremea la Roman si e frig :(

dheo spunea...

Vino tu joi, 16 aprilie de la ora 17 in Imperium Pub la Blogmeet Sibiu Primavera 2009! Tema discutiilor: Blog versus presa. Vom avea si un invitat surpriza! Confirma-ti prezenta pe mazemania.ro sau pe dheo.ro

matzishor spunea...

@ un Amic: ioi de mine..nasol moment. Si lasa ca o sa se incalzeazca la loc, nicio grija :)

@dheo: din pacate joi sunt inca in Bucuresti, abia vineri ajung in Sibiu.. :( dar multumesc de invitatie.