marți, 27 mai 2008

Dumb, dumb, dumb

Ma uitam si eu azi la TV in timp ce mancam, si la un moment dat dau pe ACASA...mare greseala!! Postul asta de televiziune e o mare prostie! Sincer! Are numai filme jenante, emisiuni de rahat ( nici nu o să mă scuz pentru cuvântul folosit, pentru că e singurul care ar putea defini cât mai fidel programele) şi nişte angajaţi....vaaaaaaaaaiiiii de capul meu.

Eu nu mă prea uit la emisiunile de noapte, de pe orice posturi ar fi ele, dar azi nu ştiu ce m-a posedat de am rămas să mă uit, mai ales pe ACASA. La ora respectiva, adik vreo 10 seara, pe astralul program menţionat era "Poveştiri de noapte" sau aşa ceva. Eu, una, nu am văzut o emisiune mai inutilă şi mai tâmpită decât asta! Iar prezentatorul este absolut penibil, ridicol şi tâmp!

De trei ori "dumb"! Nu aveau cu ce umple grila de programe la ora asta sau ce??? Ridicolul tipului vine mai ales din felul în care vorbeşte şi dn gesturile pe care le face, dorind cred să creeze un fel de legătură de "fete la cafea şi bârfă", dar săracul nu-şi dă seama de ridicolul lui şi de cât de tâmpit e!

Chiar nu e niciun pic de ciudă pentru persoana respectivă! ba chiar din contră-mă gândeam că există cel puţin o persoană care-i spune că el e chiar ok acolo! şi că el chiar crede acea persoană!

Ştiam eu că există un motiv pentru care nu mă uit la emisiuni de genul ăsta! Acum mi s-a confirmat această cultivare a prostului gust şi a inculturii. Drept e că oarecum emisiunea respectivă arată cam cât de proaste sunt unele vedete de pe al noi, dar o fac prin prisma propriei prostii! Ca să nu încep cu reportetul, o oarecare Mirela/ Mihaela Ştefan...jaaaaaaaaaleeeeee!!! Fătuca aia să înveţe mai întâi cum se vorbeşte şi cum se redactează o ştire!

Drept e că e deschisă varianta de "nu-ţi convine nu te uiţi" dar deja la aşa ceva parcă nu se mai aplică! E ceva care nici nu ar trebui să existe, sincer! E cea mai mare tâmpenie pe care o puteau crea oamenii de televiziune! Sau emisiunea e bună şi oamenii care o fac sunt vai de capul lor, sau e ceva putred in casa ACASA....

2 comentarii:

dan spunea...

Tipul de la Povestiri de Noapte este un homo. Adica toata lumea stie. Pe bune acum! De aia se poarta asa si vorbeste cum vorbeste. Acum ma indoiesc ca daca le tragi baietilor automat te porti ca o mimoza ridicola. Asa a vazut prin filme si si-a zis ca e cool. Oricum e oribil.Fac aia de la Mondenii mistho de el -> "la naiba"

matzishor spunea...

o fi el homo, dar ăsta nu e motiv să îl pună într-o emisiune...săracul, nu i-o fi zis nimeni că nu e cool să fii atât de penibil