duminică, 18 mai 2008

Noaptea Muzeelor 2008

De trei ani încoace se organizează Noaptea Muzeelor, un eveniment care se pare că adună tot mai mulţi participanţi. E vorba, după cum îi spune şi numele, despre o anumită noapte de mai, când sunt deschise muzeele şi accesul este gratuit.

În mod normal, dacă este noaptea muzeelor, ar trebui să fie deschise toate muzeele din oraş, dar se pare că nu s-a mers pe ideea aceasta. Au fost deschise numai muzeele legate de Muzeul Civilizaţiei Şi Tradiţiei Populare Româneşti, ASTRA. Bravo lor! sincerMuzeul din Dumbravă merită cu siguranţă vizitat, este un imens parc (peste 100 ha) al tradiţiei şi civilizaţiei româneşi, iar vizitarea lui seara este cu atât mai deosebită cu cât parcul este dotat cu spoturi de lumini care evidenţiază şi mai mult exponatele muzeului.
Aseară era plin de lume la Muzeu: maşini parcate pe şosea, lume care venea pe jos din oraş spre Muzeu, înăuntru plin de lume, copii..foarte frumos.Ne-am plimbat şi noi prin muzeu, am mâncat clătite, am făcut poze, ne-am uitat la un spectacol de dans popular şi ne-am simţit bine. Am fost cu Tibi şi cu soră-mea care nu a stat foarte mult, aşa că am rămas noi doi să ne plimbăm pe aleile muzelului. Era chiar frumos, linişte, se vedea câte o căsuţă luminată de un spot... şi în rest copaci, linişte, alei...

Morile de vant




Moara de vant noaptea



Portret de familie: "prins" de surorile Roman


Un comentariu:

Anonim spunea...

bune pozele :)

Ps: si eu am "lucrat" la becu vreo 2 ani ;)