joi, 13 noiembrie 2008

Ajutor!

Nah deci cum spuneam, vreau să îmi iau aparat, dar nu unul super profesionist, ceva aşa micuţ, drăguţ, şi am găsit un Nikon Coolpix L16 la aproximativ 300 de lei. Acuma, din ce am văzut eu ca şi specificaţii e ok, şi cam are chestii cu care să fie mândru, vorba aia.

Ce vreau eu să ştiu, este dacă a mai auzit cineva ceva de aparatul ăsta, sau dacă merită să îl iau. Mie îmi place cum arată, şi din ce am văzut face destule chestii.

Deci, ceva recomadări, anybody?

5 comentarii:

Irina spunea...

Pot sa vorbesc cu Radu să-l întreb despre aparat dacă vrei. El mai ştie... chestii :)

Alex spunea...

pai uite, ca sa vezi cat de mult ma pricep eu, iti spun doar atat : ce naiba e aia "un Nikon Coolpix L16" ? e un aparat de ce ? :)))))
dar ca un PS ( si ca puncte forte ;) ) cred ca 300 de Ron e un pret bun :)
Miau-miau.

matzishor spunea...

Vezi daca nu citesti postul dinainte? ;)
Si asa am zis si eu in legatura cu pretul...ca la o adica nu imi trebuie aparat pt poze profesioniste...
Somn usor.

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Nu stiu daca mai conteaza, dar e un aparat perfect pentru ceea ce vrei tu! :D

matzishor spunea...

Mersi :P L-am luat deja si sunt super multumita de el.Mersi