joi, 6 noiembrie 2008

Jurnal de călătorie-final

Am ajuns din nou în Bucureşti, acuma aproape o săptămână, dar nu am avut timp să scriu până acum, că am tot fost ocupată cu nişte traduceri, dar acuma profit de faptul ca nu prea am de lucru sa mai scriu si eu pe blog...

Drumul înapoi a fost destul de obositor pentru că am venit cu maşina de la Cluj până la Bucureşti sia durat vreo 7 ore....da a fost si foarte amuzant...am râs o mare parte din drum cu soferul si cu directorul unei agentii de publicitate din Bucuresti...

Vineri spre sâmbătă am fost iar la CLuj, dar am ajuns mult prea târziu pentru a mai face ceva. Cu toate astea am avut o seara destul de placuta...

Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucureşti....destul de obosită si fără chef să fac nimic...Si duminică a avut grijă fosta gazdă să mă enerveze....o babă hâdâ şi imposibilă care nu mai vrea s'ă îmi dea înapoi banii....da las că am eu grijă de ea...

Anyway, şi de luni, dinnou la servici, cu drumuri prin Bucureşti, cu traduceri, ieşit cu prietenii de pe aici...În seara asta merg la karaoke...that should be fun... nu am mai fost demult...

Şi mâine merg acasă!!! ne vedem în sfârşit!!! de o lună nu ne-am mai văzut....
Abia aştept!

în legătură cu delegaţia....a fost o experienţă foarte plăcută, interesantă, amuzantă, puţin obositoare, şi am văzut încă o dată că nu e mereu uşor să lucrezi cu bărbaţi, mai ales ca femeie, că unii au tendinţa de a se impune cu orice preţ; că de multe ori când cineva vede un bărbat străin, mai în vârstă alături de o fată mai tânără imediat te trage concluzia că ar fi împreună; că încă mai sunt oameni cu adevărat amabili, care fac anumite gesturi total dezinteresaţi.

Totodată, mi-am dat seama de cât de frumoasă e ţara noastră şi cât de puţin suntem conştineţi de asta şi cum îşi bat unii joc de tot ce avem... Maramureşul e superb, peisajele sunt absolut de vis, şi potenţialul este imens, dar din păcate nu se ocupă nimeni, ci cei care totuşi se ocupă nu fac decât să jecmănească omul care vine să se relaxeze...

Oricum, a fost frumos, am cunoscut nişte oameni cu adevărat amabili şi simpatici şi am legat legaturi frumoase!

Maine la Sibiu!!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

iti recomand sa mergi cu mocanita pe valea vaserului, nu o sa-ti para rau

matzishor spunea...

M-am uitat peste comentarile celor au fost in experienta asta, si daca nu m-ai convins tu, sigur au reusit ei...oricum Mararmuresul este o zona absolut fantastica in care as vrea sa revin cat mai repede cu putinta.
Sa inteleg ca tu ai fost pe valea vaserului... :)

kafka spunea...

Cel mai frumos peisaj mi se pare a fi la vidraru.Imi place cum scri,as fi incantat sa te cunosc :D

matzishor spunea...

sunt multe locuri superbe in tara asta, care asteapta sa fie descoperite...

cat despre cunoscut..ma poti cunoaste prin ce scriu, e cel mai bun mod de a cunoaste pe cineva...

kafka spunea...

Nu am ajuns inca la stadiu ala insa ma voi stradui..