vineri, 21 noiembrie 2008

Mândrie de sibiancă!!!

Acum câteva zile pe ecranele de la metrou era o ştire despre Sibiu. Se pare că, potrivit revistei Forbes, Sibiul a devenit o destinaţie de lux, nu doar pentru concetăţenii noştri, dar si pentru străinii veniţi atât din Europa cât şi din SUA pentru petrecerea concediilor.

Mai mult chiar, publicaţia afirma că americanii mai înstăriţi aleg în mod expres această destinaţie datorită moşteneri culturale foarte bine păstrate, a aerului curat şi a împrejurimilor cu peisaje demne de toată admiraţia.

Şi mă uitam la ce era afişat acolo şi dintr-o dată am început să zâmbesc la gândul că eu sunt de acolo, că e vorba despre oraşul meu. M-am simţit tare mândră că sunt din Sibiu ( şi nu doar atunci, dar atunci parcă puţin mai mult).

Chiar dacă stau în Bucureşti acum, tot Sibiul e casa mea şi va rămâne toată viaţa indiferent unde o să ajung mai încolo.

4 comentarii:

Laura spunea...

Nu am ajuns inca in Sibiu, dar mi-ar place :)

matzishor spunea...

E un oras tare frumos, iti va placea sigur!

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Eu m-am bucurat de anuntul ala fara sa am vreo legatura cu Sibiul. E frumos sa fim si noi altfel priviti de afara.

matzishor spunea...

Sa stii ca da!Nu doar ca hoti sau tigani, da si ca o tara civilizata care are multe de oferit. SI Sibiul chiar merita!