luni, 24 martie 2008

Febra de sâmbătă seara

Mda...sâmbăta seara (şi nu numai) lumea iasă prin cluburi, înţolită cu cele mai trendy ţinute, aranjată cât mai stylish şi mai sexy şi cu chef de distracţie-indiferent cum s-ar manifesta ea.
Şi sâmbătă asta, ca aproape niciodată, chiar aveam chef să merg în Liquid. Spun ca aproape niciodată pentru că nu îmi prea place să ies sîmbătă în cluburile din Sibiu: nici muzica nici oamenii nu prea sunt pe gustul meu. Dar, mai sunt excepţii, care uneori s-au dovediat a fi prost alese, iar alteori, cum ar fi sâmbăta asta, s-au dovedit a fi excelente!

Chiar m-am simţit bine, nici nu am mai băgat în seamă toate specimenele de pe acolo, dar la un moment dat, într-o pauză de dans, mă uitam amuzată în jurul meu şi mi-am dat seama de cât de evidentă e toată lumea în intenţiile lor. E ceva normal să vrei să atragi pe cineva, să "agheţi" cum se spune, dar ieşitul în cluburi a devenit un fel de hot spot pentru cuplări şi totodată motivul cel mai bun pentru a agăţa!

Lumea de regulă se aranjează când iasă în club, bea ceva ca să se simtă bine sau ca să prindă curaj pentru a se manifesta altfel decât o fac la lumina zilei, în viaţa de zi cu zi, şi parcă nu se poate abţine de la un mic flirt "nevinovat" (cu sau fără ghilimele, fiecare cum se simte ), sau de la un dans, sau chiar şi de la altele... Toată lumea are de câştigat de la faza asta.

Numai că deja sportul ăsta, agăţatul prin cluburi, a cam degenerat în cu totul altceva: o oarecare idee că toată lumea care vine în club, vine numai pentru a pune mâna pe cineva! Şi uite aşa te trezeşti că nu mai poţi dansa că vin tot felul de indivizi -mai mult sau mai puţini treji- care vor să te ia la dans, să-ţi ia ceva de băut, doar-doar pleci cu ei, sau măcar o să aibă parte de ceva acţiune în seara aceea cu tine.

Numai că metoda este, cel puţin pentru mine, groaznic de agresivă şi de nesimţită: luatul de după talie din spatele tău!Dacă e ceva ce urăsc cel mai tare într-un club este să pună cineva mâna pe mine la modul ăsta şi eu nici măcar să nu văd cine e! Evident că sunt persoane pe care nu le deranjează asta, au motivele lor, dar mie mi se pare cel puţin extrem de deranjant! Nu mă deranjează numai faptul că pun aşa din senin mâna pe cineva pe care nu cunoaşte, ca şi cum persoana aceea îi e aşa de apropiată încât să-ţi permiţi un asemenea gest, ci şi faptul că gestul e făcut din spatele meu. Îmi lasă uşor impresia unei laşităţi şi a unei intenţii voite de a înşela...

Nu ştiu, poate duc eu lucrurile prea la extrem, dar sincer, tot mai des mi se întâmplă să observ cum linia aceea a spaţiului personal e tot mai mult împinsă înspre persoana spre care se vine. Chiar şi simplu fapt de a deveni mult prea personal într-o discuţie, prin faptul că se întreabă detalii mult prea personale sau intime despre celălalt. E un fel de grabă de a vrea să cunoşti mai repede persoana din faţa ta, sau de a atinge mai repede un alt stadiu...

Ca să revin la seara de sâmbătă: la un moment dat evident că apar nişte mâini pe talia mea, numai că am avut "norocul" să fie un individ cât de cât treaz, care a priceput că "NU" chiar înseamnă "NU"! Dar am avut şi ghinionul să apară şi specimene care se simţeau datori să insiste, poate nu eşti sigură pe ceea ce vrei! Cea mai nesuferiă rasă: prostul cu fiţe care e şi nesimţit! Şi cluburile sunt pline de ei!

Oricum , la cât de bine mă simţeam, nici nu-i mai băgam în seamă-îmi provocau chiar o stare de bine prin simplul fapt că mă umfla râsul de câte ori dădeam peste câte unul mai "trendy" decât cel dinaintea lui...

Una peste alta, a fost o seară, sau mai bine zis o noapte luuuuungă-aşa cam până pe la 5 dimineaţa, plină de faze amuzante, cu dansat până dimineaţa...o seară cum demult nu am mai avut!

Cred că de aia i se şi spune febra de sâmbătă seara: te simţi surescitat, parcă devi altă persoană. Acuma, mai nou, mai are şi sensul de febră a....împerecherii, sau măcar a unei încercări- de multe ori jalnice- de a ajunge acolo!

Mi-era dor de o noapte de petrecut în club, şi asta a venit cum nu se putea mai bine! Sper să nu treacă iar câteva luni până să repet experienţa!

Niciun comentariu: