vineri, 21 martie 2008

Shopping

E vorba aia că "women's G point is at the end of the word shopping"... nah acuma nu ştiu în ce măsură e glumă şi e în ce măsură adevărat, dar ştiu că am o plăcere incredibilă de a cheltui banii.
Mărturisesc: nu sunt genul de om care să economisească! Niciodată! Şi dacă mai sunt asemenea oameni, poate că mă înţeleg când spun că mi-e practic imposibil să îmi pun nişte bani deoparte pentru mai încolo!

Şi cred că tocmai de aia mă simt aşa de bine cheltuindu-i! Indiferent pe ce anume; nici nu contează de fapt, pe tot felul de prostioare , sau uneori necesităţi: un fond de ten pe care trebuie neapărat să îl am, nişte cercei care mă atrag în mod inexplicabil, sau chiar şi numai nişte şosetuţe haioase... Nu mă pot abţine, şi de aia şi rămân fără bani destul de repede!

Anyway, ideea era cea de shopping! Adică de a umbla cu orele prin magazine, prin oraş, pe tot felul de străduţe unde ai auzit tu că e nu ştiu ce magazin care are numai anumite haine... Cum spuneam, mă atrage mai mult ideea de a cheltui banii, decât cea de shopping.

Excepţie a fost azi: am umblat toată ziua prin oraş, nu am luat mare lucru-nişte blugi şi un tricou, dar parcă azi chiar aveam chef de umblat aiurea, să cumpăr chestii. Şi a mai fost o excepţie: în vara trecută, când am stat prin Mall vreo 5 ore cu Tibi! Aia a fost, sincer, cea mai lungă repriză de cumpărături întreprinsă vreodată. Şi dacă într-adevăr punctul G e la finalul cuvântului shopping...well then, cum să spun, ar fi trebuit să fiu în culmea extazului după ziua aia. Ei bine, eu eram pe culmile oboselii şi extenuării-şi fizice şi psihice!
Aşa că, cel puţin pentru mine, nu ăla e punctul meu G...poate doar partea aia cu cheltuitul banilor.

Oricum, cred că mersul la cumpărături a devenit un fel de sport nedeclarat: eşti mereu în competiţie cu restul lumii atât pentru a găsi cele mai interesante produse dar şi pentru a le găsi şi ieftine. Şi e nevoie de antrenament pentru a rezista unui atac constant din partea reclamelor, a produselor, a vânzătorilor, a competitorilor, a oboselii! Nu sunt făcută pentru aşa ceva, sincer.

Adică mă atrage ideea de a-mi cumpăra chestii, dar numai gândul că trebuie să bat atâta drum, să caut, să probez, să aştept să probez, să caut iarăşi....mă oboseşte. Numai că odată ajunsă la locul faptei parcă începe să mă atragă ideea de a proba şi căuta chestii-destul de rar trebuie să mărturisesc- şi am ratat destul din cauza comodităţii... Dar nah, se spune că omul cât trăieşte învaţă, sper numai să se aplice şi în cazul meu... la un moment dat, pentru că până acuma nu a dat vreun semn că ar fi aşa...

Ideea e că ziua de azi a fost numai bună de shopping, am avut chiar şi dispoziţia, am şi găsit ce voiam şi mai aveam şi banii la mine! Sunt trei condiţii care greu se reunesc! dar azi se pare că
s-au aliniat planetele şi mi-a ieşit şi mie!

Nu ştiu însă cum reuşesc unele femei să meargă constant la cumpărături, să probeze o grămadă de haine sau papuci, să umble prin tot oraşul....mă depăşeşte, sincer. Oare chiar au mereu dispoziţia de aşa ceva, sau chiar e punctul G în shopping? Mai e de cercetat pe tema asta...Păcat că am luat deja o temă de licenţă, că asta chiar merita investigată!

Dar mai e timp: şi pentru cercetat şi pentru experimentat!

Niciun comentariu: