marți, 18 martie 2008

happy day!

Well, ieri a fost ziua mea, a 24-a aniversare, sau ca să fiu şi mai poetică, a 24 primăvară. Deşi iniţial nu era eu prea încântată de perspectiva de a mai adăuga un an, mi-am dat seama că, de fapt, oricum nu arăt de vârsta asta şi că mai am destul timp să fac tot ce vreau eu.
Ziua nu a început în cele mai bune condiţii, dar a continuat şi s-a încheiat excelent. Cadoul de la Tibi l-am primit la miezul nopţii: o pereche de cercei şi un pandantiv asortat! Sunt superbi!
Îmi pierdusem unul dintre cerceii primiţi tot de ziua mea anul trecut şi chiar mă năcăjise faza, pentru că ţineam la ei şi erau foarte frumoşi, de aceea cadoul acesta e de două apreciat şi bucuria e de două ori mai mare!
Ziceam că ziua nu a început tocmai bine pentru că am mers la facultă, şi am mers degeaba: am stat 2 ore prin sală şi pe afară pentru că nu s-a ţinut cursul şi nu s-a obosit nimeni să ne anunţe...pentru ca într-un final tot noi să ieşim oarecum vinovaţi din toată povestea asta. Nici măcar nu mai contează acum.
Aşa, ca să revin la ce e cu adevărat important, şi anume ziua mea. seara am ieşit prin oraş şi am mai avut o surpiză, de la Tibi: un buchet superb de 17 lalele albe!!! I-am zis eu că îmi plac florile albe şi că aş vrea odată un buchet mare de flori albe. Sunt aşa de frumoase!!!













Şi asta am fost eu aseară. Am cam tremurat la un moment dat, dar odată face omul 24 de ani!


Per ansamblu chiar pot spune că am avut o aniversare frumoasă, cu surprize plăcute şi momente de neuitat.



2 comentarii:

Oana T. spunea...

La multi ani! Sper sa ramai mereu la fel de frumoasa si de zambitoare ca la 24 de ani. Cat despre flori...minunate!

matzishor spunea...

MULŢUMESC!!! aşa sper şi eu! şi aşa de tinere şi frumoase sper să rămânem toate